„Przesuń granice” - Jerzy Dudek jako kierowca reklamuje Castrol Edge (wideo)

Pod hasłem „Przesuń granice z Castrol Edge” wystartował konkurs promujący nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Kalicinscy.com i Komunikado PR - są związani z marką Castrol kierowcy sportowi, m.in. były piłkarz Jerzy Dudek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Przesuń granice” - Jerzy Dudek jako kierowca reklamuje Castrol Edge (wideo)

Konkurs „Przesuń granice z Castrol Edge” jest skierowany przede wszystkim do osób interesujących się sportami motorowymi. Składa się z sześciu tygodniowych etapów, a bohaterem każdego jest inny kierowca sportowy związany z marką Castrol. Są to m.in. Grzegorz Staszewski, Paweł Trela, znany też jako showman Ken Block oraz popularny głównie dzięki występom na boiskach piłkarskich Jerzy Dudek, który obecnie startuje jako kierowca wyścigowy.

Akcja jest prowadzona w serwisie Castroledge.pl. Do wygrania jest w sumie 1,2 tys. litrów oleju Castrol Edge Titanium FST oraz spotkanie i przejazd m.in. z Kenem Blockiem i Jerzym Dudkiem.

grafika

Konkurs wspierają działania reklamowe w internecie (banery i spoty na Facebooku, YouTube i wybranych serwisach motoryzacyjnych i lifestylowych) oraz Antyradiu. W ramach akcji udostępniane są klipy prezentujące kierowców wspieranych przez Castrol - pierwszy jest poświęcony Grzegorzowi Staszewskiemu.

Za kreację konkursu i reklam odpowiada agencja Kalicinscy.com, a za działania public relations - agencja Komunikado.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana