SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przesuń granice” - Jerzy Dudek jako kierowca reklamuje Castrol Edge (wideo)

Pod hasłem „Przesuń granice z Castrol Edge” wystartował konkurs promujący nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Kalicinscy.com i Komunikado PR - są związani z marką Castrol kierowcy sportowi, m.in. były piłkarz Jerzy Dudek.

Konkurs „Przesuń granice z Castrol Edge” jest skierowany przede wszystkim do osób interesujących się sportami motorowymi. Składa się z sześciu tygodniowych etapów, a bohaterem każdego jest inny kierowca sportowy związany z marką Castrol. Są to m.in. Grzegorz Staszewski, Paweł Trela, znany też jako showman Ken Block oraz popularny głównie dzięki występom na boiskach piłkarskich Jerzy Dudek, który obecnie startuje jako kierowca wyścigowy.

Akcja jest prowadzona w serwisie Castroledge.pl. Do wygrania jest w sumie 1,2 tys. litrów oleju Castrol Edge Titanium FST oraz spotkanie i przejazd m.in. z Kenem Blockiem i Jerzym Dudkiem.

Konkurs wspierają działania reklamowe w internecie (banery i spoty na Facebooku, YouTube i wybranych serwisach motoryzacyjnych i lifestylowych) oraz Antyradiu. W ramach akcji udostępniane są klipy prezentujące kierowców wspieranych przez Castrol - pierwszy jest poświęcony Grzegorzowi Staszewskiemu.

Za kreację konkursu i reklam odpowiada agencja Kalicinscy.com, a za działania public relations - agencja Komunikado.

Dołącz do dyskusji: „Przesuń granice” - Jerzy Dudek jako kierowca reklamuje Castrol Edge (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl