SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie

Sieć Play rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę marki w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W przetargu bierze udział kilka agencji, spośród których zostanie wybrana jedna prowadząca wszystkie działania Play w sieci. Dotąd tym segmentem zajmowały się Artegence i Isobar, które także startują w przetargu. - Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - potwierdza w rozmowie z nami Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Article

Jak poinformował nas Play ustami Marcina Gruszki przetarg z którym sieć właśnie wystartowała ma znaleźć swój finał w sierpniu br.

Procedura przetargowa ma wyłonić jedną agencję, która poprowadzi działania reklamowe i wizerunkowe Play w całej przestrzeni internetowej. Do tej pory segment związany ze stronami www czy e-sklepem operatora obsługiwała Artegence, zaś platformy społecznościowe agencja Isobar Polska. Teraz obie firmy kończą swoje kontrakty z Play, ale startują w przetargu wraz z kilkoma innymi agencjami, których nazw Gruszka nie zdradza.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznik Play wyjaśnia genezę nowej polityki operatora związanej z obsługą marki w mediach internetowych.

- Play zawsze jest w awangardzie, dlatego szukamy bardzo kreatywnego i efektywnego partnera. Widzimy duży potencjał w modelu współpracy z jedną silną agencją - podkreśla Gruszka.

W I kwartale br. Play zanotował 1,58 mld zł przychodów, a jego zysk zwiększył się o ponad 20 proc. Telekom zanotował udział w rynku na poziomie 27,6 proc., choć po raz pierwszy baza użytkowników zmniejszyła się rok do roku.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tl
Play jeśli jest w awangardzie to najdroższych operatorów, który zaczyna jednak tracić klientów. Warto zerknąć na raport UKE, że pozyskują coraz mniej klientów a tracą więcej niż w poprzednich kwartałach.
17 8
odpowiedź
User
pena
Play jeśli jest w awangardzie to najdroższych operatorów, który zaczyna jednak tracić klientów. Warto zerknąć na raport UKE, że pozyskują coraz mniej klientów a tracą więcej niż w poprzednich kwartałach.

To prawda,od miesiąca jestem szczęśliwym nie-klientem tej sieci bez zasięgu sieci. Jakość coraz gorsza a oni tylko ładują kasę w coraz to nowych-starych celebrytów.
16 8
odpowiedź
User
maria awaria
mam Playa i nie narzekam...zostałam nieźle przeorana wcześniej przez Tmobile...
11 12
odpowiedź
User
Flej
Ciekawe czy klakierzy z Play i tutaj dotrą. Sieć bez zasięgu, z niedziałającym Internetem w roamingu krajowym 1,5Mbit/s, żenującą jakością połączeń i najwyższymi cenami.
13 10
odpowiedź
User
Były klient
proponuje proste hasło: BĘDZIEMY UCZCIWI...i co najważniejsze TAKIE POSTĘPOWANIE.. Wtedy klienci sami przyjdą.
Niestety to chyba niemożliwe, dlatego trzeba wziąć nową agencję do mydlenia oczu;)
10 8
odpowiedź