SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019

Związek Firm Public Relatins podał nazwiska ekspertów, którzy będą przewodniczyć pracom w poszczególnych grupach jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019.

Od lewej: Klara Banaszewska, Zbigniew Gajewski, Magdalena Budziszewska, dr hab. Monika Kaczmarek – ŚliwińskaOd lewej: Klara Banaszewska, Zbigniew Gajewski, Magdalena Budziszewska, dr hab. Monika Kaczmarek – Śliwińska

Skład jury konkursu Złote Spinacze 2019 podzielony jest na cztery grupy. Przewodniczącą jury konkursu jest w tym roku jest Magdalena Brzezińska, odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w Grupie Żywiec.

Przewodniczącą grupy pierwszej jest Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura.

Grupa druga oceni prace pod przewodnictwem Zbigniewa Gajewskiego, byłego prezesa i dyrektora generalnego Rady Reklamy, a obecnie partnera w Thinktank Ośrodek dialogu i analiz. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja.

Pracom w grupie trzeciej przewodniczy Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR  manager w Costa Coffee Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing - branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

W ostatniej, czwartej grupie, przewodniczącą została dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport.

Zgłoszenia do Złotych Spinaczy 2019 do 5 września

Zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy przyjmowane będą w trzech terminach: I termin – do 12 sierpnia, godz. 16:00, II termin – do 2 września, godz. 16:00 oraz III termin – do 5 września godz. 16:00.

Konkurs jest otwarty, ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocja najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

W ubiegłym roku jury  Złotych Spinaczy przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz drugi rok z rzędu trafił do agencji Big Picture. Po cztery nagrody przyznano agencjom MSLGROUP i Linkleaders, trzy trafiły do Cohn&Wolfe. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 w hotelu Hilton w Warszawie.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

Dołącz do dyskusji: ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl