627 tys. widzów śledzi „Przez Atlantyk”, TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN nowy program „Przez Atlantyk” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 627 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
627 tys. widzów śledzi „Przez Atlantyk”, TVN liderem w 16-49
Uczestnicy „Przez Atlantyk”; fot. TVN

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków nowego reality-show „Przez Atlantyk”, wyemitowanych w okresie od 2 do 16 marca 2022 roku wyniosła 627 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 5,68 proc. w gronie wszystkich widzów i 7,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program nadawany jest w środy o 21.35.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 649 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/944-tys-widzow-slub-od-pierwszego-wejrzenia-7-uczestnicy,7170017110840961a ##

W paśmie nadawania „Przez Atlantyk” (środa między 21.35 a 22.38) TVN ma 5,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje piąte miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 8,27 proc. Drugie miejsce należy do TVP Info (7,17 proc.), - trzecie - do TVP1 (6,94 proc.)a czwarte - do Polsatu (5,50 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 TVN jest liderem.

grafika

„Przez Atlantyk” to polska wersja fińskiego formatu „Over the Atlantic”, który w 2017 roku wyprodukowała firma Rabbit Formats dla stacji TV5 Finland. Lokalne edycje projektu zrealizowano dotychczas w Dani, Belgii, Holandii, Szwecji oraz Norwegii, w której pierwszy sezon zadebiutuje w przyszłym tygodniu.

Formuła przygodowego programu polega na tym, że grupa kilku celebrytów po raz pierwszy w życiu przepływa Ocean Atlantycki płynąc łodzią. Uczestnicy uczą się żeglować, pracować w zespole oraz walczyć z licznymi trudnościami.

Kaczoruk, Hirsch i Królikowski wśród uczestników

Uczestnikami w programie są: Renata Kaczoruk, Maja Hirsch, Natalia Przybysz, Antoni Królikowski, Piotr Liroy-Marzec i Zygmunt Miłoszewski. Kapitanem podczas rejsu jest Roman Paszke, zawodowy żeglarz, kapitan jachtowy, budowniczy jachtów (autor m.in. jachtu hi-tech - Gemini).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-tajemnica-zawodowa-tvn-drugi-sezon-zwiastun-player,7170035537499777a ##

Zdjęcia do programu realizowane były pod koniec zeszłego roku. Ekipa programu wyruszyła z Gran Canarii. Finisz rejsu odbył się u wybrzeży Gwadelupy.

Za realizację polskiej edycji programu na zlecenie TVN odpowiada Jake Vision.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mask-singer-tvn-ogladalnosc-zasady-jury-prowadzacy-kiedy-emisja,7170022292502145a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy