SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyciągamy treścią” - kampania wizerunkowa Publio.pl

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Publio.pl (Agora) pod hasłem „Przyciągamy treścią”. Akcja obejmuje internet, prasę oraz outdoor i potrwa do końca września.

Article

W kampanii wykorzystano przerobione fotografie psów, wraz z odnoszącym się do Publio.pl hasłem „Przyciągamy treścią”. Ma ono podkreślać bogatą ofertę ebooków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych księgarni internetowej.

- Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. „Przyciągamy treścią” chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury - mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.

Akcja obejmuje internet (serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyciągamy treścią” - kampania wizerunkowa Publio.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl