SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przyjaciólka" dzieciom

21 sierpnia br. ukaże się trzecia edycja Wydania Charytatywnego tygodnika "Przyjaciółka", lidera na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet*

5 procent wpływów z reklam zamieszczonych w podwójnym (34/35) numerze "Przyjaciółki" zostanie przekazanych na pomoc 9-letniej Monice i 5-letniej Natalce z domu dziecka w Zwierzyńcu. 10 groszy z każdego sprzedanego egzemplarza tygodnika również zostanie przeznaczone na pomoc chorym wychowankom domów dziecka. Wydanie Charytatywne "Przyjaciółki" w nakładzie 740 tysięcy egzemplarzy będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie od 21.08 do 02.09. 2003 roku. Silna kampania telewizyjna zostanie przeprowadzona w TVP 1, 2 TVP, TVN i Polsacie.

Pierwsze Wydanie Charytatywne "Przyjaciółki", które ukazało się w 2001 roku, przyniosło "Fundacji Przyjaciółka" 130 tysięcy złotych. Zebrane pieniądze pozwoliły na zakup 14 komputerów dla domów dziecka. W roku 2002 dzięki wpływom z numeru charytatywnego "Fundacja Przyjaciółka" sfinansowała skomplikowane badania medyczne i leczenie czwórki dzieci z domów dziecka w Mrągowie, Chełmnie, Ustce i Kutnie

Fundacja "Przyjaciółka" została założona w listopadzie 2000 roku przez Edipresse Polska SA, wydawcę tygodnika "Przyjaciółka". W 2001 roku fundacja zakupiła sprzęt komputerowy dla domów dziecka za ponad 500 tysięcy złotych oraz przeprowadziła szkolenia dla wolontariuszy. Obecnie prowadzi akcję na rzecz edukacji dzieci z domów dziecka , której częścią jest program stypendialny dla studiujących wychowanków. Fundacja wspiera również finansowo oddział preadopcyjny dla noworodków w warszawskim szpitalu przy ulicy Marszałkowskiej. W ciągu ostatnich dwóch lat działalności fundacja przekazała ponad 1 mln. 800 tysięcy złotych na pomoc dzieciom z domów dziecka.

*Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" I- IV 2003- 535 376 egz.., ZKDP, przewaga w stosunku do najbliższego konkurenta ( "Pani Domu") o ponad 139 000 egz., ZKDP - dane Edipresse
Wpływy reklamowe "Przyjaciółki" I- IV 2003 - 19766 650 zł, przewaga w stosunku do najbliższego konkurenta ("Naj") o 4, 5 mln. zł. , Ekspert Monitor

Dołącz do dyskusji: "Przyjaciólka" dzieciom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl