SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem w segemencie dwutygodników poradnikowych. Straciła natomiast “Tina”.

“Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

Dwutygodnik “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostał liderem rankingu. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 479 003 egz. i była wyższa niż rok wcześniej, chociaż tylko o 1,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 429 604 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 8,6 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w piątym miesiącu br. wyniosła 300 995 egz. i była o 18,7 proc. wyższa niż w maju ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.

ZKDPmaj
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka479 003471 652
Tina429 604470 022
Pani Domu300 995253 612


Porównując dane majowe do danych z kwietnia widać, że wzrosty sprzedaży zanotowały “Przyjaciółka” i “Tina”, a straciła Pani Domu”. 

ZKDP2011
Wirtualnemedia.plmajkwiecień
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka479 003472 455
Tina429 604384 108
Pani Domu300 995309 721


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl