“Przyjaciółka” liderem, najwięcej straciła “Tina”

W listopadzie ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Tina”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 460 355 egz. i była niższa o 5,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 389 521 egz. po spadku sprzedaży o 16,3 proc., największym w zestawieniu. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł., ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 288 980 egz. i była o 14,4 proc. niższa niż rok wcześniej. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. największy wzrost sprzedaży, wynoszący 5,5 proc., zanotowała “Pani Domu”. Z kolei spadek zanotowała jedynie “Tina” (wyniósł on 6,8 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana