SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)

W okresie od stycznia do kwietnia br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie tytuły zanotowły spadki, zyskały tylko pisma „TV14” i „Ekran TV”. Top 23 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)

Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w okresie od stycznia do kwietnia 2013 roku wyniosła 403 543 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 17,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z piątego na drugie miejsce awansował telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 2,35 proc. do 389 975 egz.

Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 16,23 proc. do poziomu 374 671 egz.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może zajmujący dziewiąte miejsce „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do kwietnia br. wzrosła o 5,36 proc. i wyniosła 226 388 egz. Rok wcześniej magazyn ten był jedenasty.

Z kolei najwięcej stracił „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca trzeciego na piąte. Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się bowiem o 30,46 proc. i wyniósł 306 354 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe. Trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.

Wirtualnemedia.pl

styczeń - kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

500 809

404 206

403 543

580 325

488 808

486 883

Tele Świat

578 281

401 086

389 975

558 423

399 375

399 375

Party Życie Gwiazd

516 654

374 730

374 671

557 415

448 941

447 274

Tina

463 794

344 140

344 140

573 329

423 069

423 069

Show

464 945

306 354

306 354

558 822

440 554

440 554

Pani Domu

298 641

239 693

239 602

370 825

292 616

292 616

Flesz Gwiazdy & Styl

341 161

233 945

233 461

397 884

297 857

297 857

Naj

329 165

228 324

228 324

-

-

-

TV14

335 570

226 388

226 388

323 391

214 872

214 872

Świat Seriali

314 300

196 918

196 918

357 739

250 374

250 374

Viva

291 080

196 825

196 825

323 140

224 245

224 245

Z Życia Wzięte

352 282

193 468

193 468

393 278

224 382

224 382

Grazia

366 735

177 247

177 097

-

-

-

Bravo

220 513

146 837

146 837

243 067

171 913

171 913

Sukcesy i Porażki

203 964

113 486

113 486

215 471

124 438

124 438

Takie jest Życie

213 909

111 200

111 200

238 193

133 786

133 786

Bravo Sport

132 655

102 585

102 585

134 939

102 737

102 737

Relaks

186 627

101 214

101 214

226 335

115 179

115 179

Ekran TV

116 769

73 308

73 308

114 224

71 622

71 622

Forum (dwutygodnik)

80 000

32 095

29 625

-

-

-

Kaczor Donald

45 000

25 510

25 510

45 000

28 023

28 023

Medical Tribune

20 000

14 610

14 610

20 000

16 103

16 101

Puls Medycyny

20 000

4 188

4 152

20 000

4 536

4 490

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
i znów nie ma Gali w zestawieniu
8 8
odpowiedź