'Przyskrzyń Kaktusa!'

Agencja reklamowa Publicis przygotowała nową, animowaną reklamę lodów Kaktus firmy Nestlé.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wczoraj ruszyła nowa kampania reklamowa lodów Kaktus firmy Nestlé przygotowana przez agencję Publicis. Ponieważ lody te - kolorowe, truskawkowo-cytrynowe i z zieloną polewą - przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci i młodzieży, film reklamowy przygotowano z myślą właśnie o tej grupie odbiorców. Jest to zabawny rysunkowy western.

W spocie-westernie główną rolę gra bohater lodów Nestlé – Blumiś. Sympatyczny niebieski miś wciela się w rolę groźnego szeryfa, który na widok listu gończego namawiającego do poszukiwania niejakiego Kaktusa spina konia, wyjeżdża z miasteczka zagubionego gdzieś na Dzikim Zachodzie i pędzi przez pustynię w pogoni za zbiegiem. W dynamicznym filmie reklamowym szybko zmieniają się kolory i pejzaże, słychać typową westernową muzykę. W końcu widać jak Blumiś rzuca lassem i…

„Przyskrzyniłem Kaktusa” – mówi z dumą. Kiedy szeryf wraca do miasteczka, okazuje się, że tajemniczy Kaktus to schowane w niebieskiej zamrażarce lody, które Blumiś przywiózł dla swoich przyjaciół – roześmianych dzieci. Hasłem kampanii jest skierowane do młodych widzów wezwanie: „przyskrzyń kaktusa!”.

„Chcieliśmy, żeby fabuła opowiadała o jakiejś przygodzie z lodami Kaktus stąd westernowa sceneria i realistyczna, przyciągająca uwagę animacja, która przemawia do wyobraźni telewidzów w każdym wieku” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Publicis.

Od dziś w telewizji będą emitowane 30-sekundowe spoty. W późniejszym terminie pojawią także krótsze – 15-sekundowe filmy reklamowe. Media dla kampanii zakupił dom mediowy MediaedgeCIA.

Kampania – Przyskrzyń Kaktusa!

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta: Izabela Kościów – Marketing ManagerMagdalena Gadomska - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:  Adam Miecznikowski, Group Account DirectorAgnieszka Murawińska, Account Manager

Kreacja:Katarzyna Wolska,  Senior Art DirectorPaweł Merecz, Senior CopywriterMichał Nowosielski, Dyrektor Kreatywny

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu