SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki

Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię "Pstrąg Pyszna Sztuka". 

"Pstrąg Pyszna Sztuka" to projekt, który ma na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat pstrąga i jego wartości odżywczych oraz akwakultury w Polsce. Współpracę w kolejnej odsłonie kampanii kontynuuje również ambasador – kucharz, prezenter telewizyjny i autor książek kulinarnych – Pascal Brodnicki.

Agencja Brand New Heaven odpowiada za strategię i kreację kampanii, w tym m.in. spot z ambasadorem, emitowany w internecie oraz kinach, materiały do kampanii online, a także filmy z przepisami na dania z pstrąga autorstwa Pascala Brodnickiego. Kampania będzie trwała do końca listopada 2023.

Zaktualizowana przez agencję strona internetowa kampanii (terazpstrąg.pl) zawiera materiały edukacyjne o akwakulturze, wartościach odżywczych pstrąga oraz przepisy.

W ramach kampanii BNH odpowiada również za działania PR, social media, organizację wydarzeń z udziałem Pascala Brodnickiego, a także za kampanię na platformach społecznościowych, YouTube oraz za artykuły sponsorowane. 

Dołącz do dyskusji: "Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
A przed świętami i tak po marketach będą się ustawiały kolejki za śmierdzącym mułem karpiem.
odpowiedź