Publicis Groupe przejmuje Profitero z analityką e-commerce

Koncern marketingowy Publicis Groupe kupił firmę Profitero, oferującą w modelu SaaS platformę do analizy danych w e-commerce. Przejęta spółka, zatrudniająca ok. 300 pracowników, będzie działać jako osobny podmiot ze swoim dotychczasowym kierownictwem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Platforma oferowana przez Profitero pomaga klientom analizować i optymalizować ich sprzedaż, marketing i działania operacyjne (optymalizować treści, zwiększać wyniki wyszukiwania organicznego, porównywać ceny z konkurencją, monitorować dostępność produktu i śledzić oceny i recenzje klientów) w ponad 700 serwisach e-commerce’owych dostępnych w przeszło 50 krajach. Monitoring firmy obejmuje 70 mln produktów od 4 tys. marek.

Publicis Groupe podkreśla, że po przejęciu Profitero uzyska dostęp do zasobów umożliwiających rozwój swojej bazy analitycznej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/opuszczenie-rosji-kosztowalo-publicis-groupe-87-mln-euro,7170001262205057a ##

- Dzięki dodaniu Profitero do naszych istniejących zasobów, mamy teraz wyjątkową pozycję w czterech kluczowych filarach, które po połączeniu, pomogą naszym klientom osiągnąć właściwy udział w wykładniczym wzroście sprzedaży online - podkreśla Arthur Sadoun, szef Publicis Groupe.

- Z nami nasi klienci będą mogli lepiej niż ktokolwiek inny zrozumieć ludzi i sposób, w jaki dokonują zakupów - za sprawą Epsilona; zoptymalizować katalog produktów online - dzięki Profitero oraz zmaksymalizować wydatki online u detalistów - dzięki CitrusAd i skali Publicis Media. Ponadto będą mogli dostarczać swoim konsumentom unikalne i kreatywne doświadczenia, dzięki platformom wspieranym przez wiedzę inżynieryjną Publicis Sapient. Cieszę się, że mogę powitać Sarah, Bryana i ich wybitny zespół ekspertów w rodzinie Publicis - wylicza.

Profitero będzie dalej funkcjonować jako osobna spółka, zarządzana przez CEO Bryana Wienera i prezes Sarah Hofstetter. Wiener będzie raportował bezpośrednio do Arthura Sadouna.

- To najlepsze połączenie obu światów, ponieważ zachowujemy naszego ducha przedsiębiorczości jako organizacja oparta na produktach, a jednocześnie korzystamy z różnorodnych możliwości i skali działania Publicis Groupe. Przyniesie to natychmiastową wartość naszym klientom i pracownikom, dzięki zwiększonym inwestycjom w produkty i technologie, wprowadzeniu nowych mediów i możliwości aktywacji treści oraz wykorzystaniu globalnego potencjału Grupy w celu wspierania naszego dalszego rozwoju – przekonuje Bryan Wiener.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"