SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis i Zenithmedia najlepsze

Coroczne Tytuły Roku w branży agencji reklamowych i domów mediowych przyznane

Tytuł Agencji Reklamowej Roku 2004/2005 zdobyła agencja Publicis, która odnotowała 27,3 proc. wzrostu sprzedaży operacyjnej, poszerzyła kompetencje w obsłudze BtoB,  odniosła sukcesy w zakresie nowego biznesu.

Tytuł Domu Mediowego Roku 2004/2005 zdobył Zenithmedia, który z sukcesem walczył o biznes: pozyskał pięć nowych budżetów, z czego trzy kluczowe, warte według szacunków 130 mln. zł. netto. Przychody firmy wzrosły o 30 proc.

W ocenie agencji reklamowych na pozycję nr 2 zasłużyła Euro RSCG Warsaw.

Jest to wynik wzmocnienia wizerunku agencji, spowodowanego rozbudową struktur, pozyskaniem dużej ilości nowego biznesu i poprawieniem jakości kreacji.

Za nr 3 uznana została agencja Saatchi & Saatchi; tę lokatę uzasadnia fakt, iż agencja niezmiennie prezentuje wysoki poziom usług, zdobywając nagrody za skuteczność swoich działań i kreację.

W ocenie domów mediowych na pozycji nr 2 ustawiony został Starcom, posiadający opinię najbardziej stabilnego domu mediowego w Polsce. Postrzegany jest nie tylko jako
agencja, ale i partner biznesowy, dostarczający niestandardowe analizy i rozwiązania. Rozbudowuje swój dział badawczy i interaktywny, ma nowe, rozwojowe projekty.

Zajęcie trzeciego miejsca przez dom mediowy Mediaedge:cia to skutek zdobycia imponującej liczby nowych klientów, dzięki czemu nastąpił wyraźny wzrost przychodów firmy. Ponad rok od konsolidacji dwóch oddziałów funkcjonuje ona jak jeden spójny organizm.

Redakcja MMP przyznała też wyróżnienia. Otrzymały je agencje: Ad Fabrika/FCB,  Demo Effective Launching, DougFaberFamily, G7 oraz Testardo Red Cell, a
z domów mediowych: MPG Media Planning i Starlink.

W bieżącej edycji nie przyznano tytułu Grupy Reklamowej Roku.

Redakcja "Media & Marketing Polska" przyznaje Tytuly Roku za szczególnie skuteczną działalność na rynku mediowo - reklamowym od 1997 roku. W
poprzednich latach laureatami były agencje: Grey (1997), Leo Burnett (cztery kolejne lata), PZL (2002), Saatchi & Saatchi (2003, 2004).

Tegoroczna edycja Tytułów dla domow mediowych jest szóstą. W poprzednich latach laureatami byli: Initiative Media (2000), OMD (2001), Media
Direction OMD (2002 i 2003), Starcom (2004). Laureatami tytułów dla grup reklamowych byli: Euro RSCG Group (2002) i TBWA/Communication Group (2003).

Dołącz do dyskusji: Publicis i Zenithmedia najlepsze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl