SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę reklamową ATL piwa Leżajsk zaprosiła trzy kolejne agencje: Publicis, JWT i Opus B. O budżet nadal starają się PZL i Ogilvy.

Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

Grupa Żywiec nie informuje, dlaczego zdecydowała się wysłać brief na obsługę ATL piwa Leżajsk trzem nowym agencjom. Wiadomo, że wszystkie pięć agencji ma przedstawić swoje pomysły na komunikację marki już w najbliższych tygodniach. Browar chce bowiem zacząć współpracę z wybraną agencją jeszcze w październiku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl