SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę reklamową ATL piwa Leżajsk zaprosiła trzy kolejne agencje: Publicis, JWT i Opus B. O budżet nadal starają się PZL i Ogilvy.

Grupa Żywiec nie informuje, dlaczego zdecydowała się wysłać brief na obsługę ATL piwa Leżajsk trzem nowym agencjom. Wiadomo, że wszystkie pięć agencji ma przedstawić swoje pomysły na komunikację marki już w najbliższych tygodniach. Browar chce bowiem zacząć współpracę z wybraną agencją jeszcze w październiku.

Dołącz do dyskusji: Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl