Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec

Grupa Żywiec, właściciel takich marek piw, jak m.in. EB, Żywiec, Królewskie rozpoczęła lokalny przetarg na obsługę mediową. Zaprosiła do niego dwie agencje mediowe: SMG/Publicis Media i Dentsu Aegis Network.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy współpracy od początku 2018 roku i będzie obejmował swym zakresem całość mediów. Do lokalnego przeglądu ofert zaproszono tylko dwie agencje mediowe SMG/Publicis Media oraz Dentsu Aegis Network. Zostały one wybrane do współpracy w wyniku globalnego przetargu mediowego przeprowadzonego przez Heineken Group, z którym Grupa Żywiec jest powiązana.

Obecnie obsługą mediową Grupy Żywiec zajmuje się  - od początku 2013 roku - dom mediowy Spark Foundry (dawny MediaVest), należący do Publicis Media.

Magdalena Brzezińska z biura prasowego Żywca przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma współpracę z dotychczasowym partnerem ocenia pozytywnie. - Jednak w zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości rynkowej, która wyglądała zupełnie inaczej 5 lat temu chcemy upewnić się, iż korzystamy z optymalnych rozwiązań w zakresie budowania silnych marek oraz sprawdzić konkurencyjność oferty obydwu partnerów wybranych na poziomie globalnym, zarówno pod względem strategicznym jak i kosztowym - informuje Magdalena Brzezińska.

Wybór zwycięskiej agencji mediowej zaplanowano na koniec br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]