Publicis Worldwide Polska zajmie się kampaniami PKP Intercity

Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg organizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Worldwide Polska zajmie się kampaniami PKP Intercity

Pierwsza odsłona najnowszej kampanii zadebiutuje już w październiku w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W maju 2022 agencja zrealizowała dla PKP Intercity wielokanałową kampanię „Zakochaj się w kolei”.

- Współpraca z tak dużą i rozpoznawalną w Polsce marką to dowód potwierdzający szerokie kompetencje Publicis Worldwide Poland i wyzwanie, które mobilizuje do nieustannego rozwoju. Jesteśmy dumni z tego, że po raz kolejny PKP Intercity powierzyło naszej agencji realizację swojej kampanii wizerunkowej i już nie możemy doczekać się pokazania kolejnych efektów naszej współpracy - komentuje Kamila Roszkowska, managing partner z agencji Publicis Worldwide Poland.

Firma nie podaje, na jak długo zawarto umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak