SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis zajmie się obsługą reklamową jednej z marek USP Zdrowie

Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę jednej z marek firmy farmaceutycznej USP Zdrowie, do której należą m.in. takie marki jak Apap, Ibuprom, Gripex, Stoperan, Iskial, Verdin, Artresan, Multilac, Acatar.

Agencja zajmie się obsługą reklamową kampanii w telewizji i w internecie. Firmy nie ujawniają jakiego brandu konkretnie dotyczy współpraca, nie podają też informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Publicis nigdy wcześniej nie pracował dla żadnej z marek USP Zdrowie. - USP Zdrowie to lider w swojej branży, a możliwość współpracy z tak silną marką jest zawsze dla agencji wyróżnieniem. Bardzo dziękuję przedstawicielom klienta za okazane zaufanie, a całemu zespołowi za ciężką pracę i pomysły, dzięki którym wygraliśmy przetarg - powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.

Dotychczas USP Zdrowie nie miało jednej agencji zajmującej się obsługą reklamową wszystkich marek. Dla poszczególnych brandów pracowały różne agencje.

Ostatnie kampanie marki Xenna realizowała agencja Hand Made, działania reklamowe Ibupromu RR przygotowała agencja Schulz brand friendly, Berimalu – agencja Opus B.

Obsługą mediową USP Zdrowie zajmuje się dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP).

Dołącz do dyskusji: Publicis zajmie się obsługą reklamową jednej z marek USP Zdrowie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
... do której należą m.in. takie marki jak Sralutan, Rozdupan, Kutaspirazol.
odpowiedź
User
paff
Liczymy na kolejne oscarowe produkcje...
odpowiedź
User
M
Już widać efekty - reklamy są koszmarne i wybitnie irytujące (maszynista szybkiej kolei, pracownik telefonu wsparcia)...
Chętnie kupię produkty konkurencji.
odpowiedź