SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie 11 tys. publikacji w mediach o „Vogue Polska". „Wartość reklamowa ponad 11 mln zł”

W tydzień od ukazania się okładki polskiego „Vogue" na jej temat ukazało się niemal 11 tysięcy publikacji w mediach, których wartość ekwiwalentu reklamowego to 11,6 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Bohaterki okładki pierwszego numeru "Vogue Polska" Article

Przygotowane przez IMM dane dotyczą kontekstu okładki polskiego wydania „Vogue" obejmują okres od 13 do 20 lutego włącznie. W tym czasie pojawiło się łącznie 10 970 publikacji w mediach tradycyjnych, internecie i social mediach. Najwięcej wzmianek odnotowano na Instagramie (4,7 tys.), Twitterze (2,7 tys.) i Facebooku (1,7 tys.). W telewizji, radiu i prasie temat okładki „Vogue Polska" pojawił się łącznie w 38 materiałach. Na portalach internetowych wspominano ją 1,5 tys. razy.

Według danych IMM, temat okładki pisma wygenerował zasięg na poziomie 44,8 mln odsłon. Wartość ekwiwalentu reklamowego wszystkich publikacji wyniósł 11,6 mln zł.

Jeśli chodzi o rozkład interakcji w mediach społecznościowych, to aż 82 proc. stanowią polubienia, 15 proc. udostępnienia, a jedynie 3 proc. komentarze. Sentyment wypowiedzi w zdecydowanej większości (85 proc.) jest pozytywny. Pozostałe 15 proc. to wpisy negatywne.

„Vogue Polska” pojawił się na rynku 14 lutego, kosztuje 16,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgorzata Bela. Zespół redakcyjny liczy kilkanaście osób. Wydawcą jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe. Za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska. „Vogue Polska” wydawany jest na licencji Les Publications Condé Nast.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prawie 11 tys. publikacji w mediach o „Vogue Polska". „Wartość reklamowa ponad 11 mln zł”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
A ironia jest zaliczana do pozytywnych czy negatywnych?
Bo nie wiem jak moje były liczone.
18 11
odpowiedź
User
Saga
Medialny szum i w efekcie czarny pr nie przełoży się na sprzedaż, ani SZACUNEK. Ale możliwe, że kulczykom zależało jedynie na szumie w eterze, a gazeta ma za zadanie robić za parawan dla innych prawdziwych interesów spadkobiercom feralnej kasy.
13 15
odpowiedź
User
Tommy
To zwykłe badziewie jest...
15 14
odpowiedź
User
Czarna Wołga
I tak się robi social media dla Januszy mody. Szacunek!
12 9
odpowiedź