'Puls Biznesu' wdraża program lojalnościowy

Wydawca 'Pulsu Biznesu' wdraża program lojalnościowy dla prenumeratorów dziennika - imPuls.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Członkiem klubu może zostać każdy czytelnik, który wykupił prenumeratę na minimum rok, zarówno bezpośrednio u wydawcy, jak i w firmach kolporterskich. – Liczymy na to, że program będzie dodatkowym argumentem wpływającym pozytywnie na decyzję czytelników o przedłużeniu prenumeraty dziennika na kolejne miesiące– mówi Michał Witkowski, dyrektor ds. marketingu Bonnier Business (Polska).

Oferta klubu zawiera benefity zarówno w obszarze biznesowym, ułatwiające prowadzenie firmy, jak i prywatnym, dla członków klubu i ich rodzin. W chwili obecnej w obu grupach rabaty na produkty i usługi oferuje prawie 30 firm partnerskich. Są to wydawnictwa: Beck Info Biznes, PWN, PWP, Onepress, IFC Press, hotele: Intercontinental, Holiday Inn, Qubus Hotel, sklepy: Hugo Boss, Kenzo, Kazar, Intermoda, Centrum Wina, Wineria, Ski Team, wywiadownia gospodarcza Coface,  kluby sportowe: Akademos, Calypso, World Class oraz firmy usługowe: Orbis Travel, Lufthansa City Center, Vision Express, Blue Cactus,  First Warsaw Golf & Country Club, Silver Screen, Sixt i Orange School.

- Oprócz stałych rabatów przygotowaliśmy dla członków klubu szereg dodatkowych promocji i nagród. Chcemy, aby klub był przedsięwzięciem żywym, integrującym społeczność menedżerów i dostarczającym dodatkowej wiedzy i informacji pomocnych przy podejmowaniu decyzji biznesowych – mówi Michał Witkowski. Z tą myślą tworzyliśmy również serwis internetowy, który będzie podstawową platformą komunikacji między wydawcą a uczestnikami programu.

Rozpoczęciu działalności klubu imPuls towarzyszyć będzie intensywna kampania promocyjna na łamach dziennika i serwisu www.pulsbiznesu.pl, która rozpocznie się 8 marca i potrwa minimum dwa tygodnie. Jednocześnie uruchomiony zostanie specjalny serwis klubowy impuls.pb.pl, za którego stworzenie odpowiada agencja Hypermedia.System identyfikacji wizualnej klubu oraz projekty reklam przygotowała agencja Esense. Dla „Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusia Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor kreatywny - Piotr Soszyński oraz Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Ze strony wydawcy za realizację przedsięwzięcia odpowiada Izabela Szewc, menadżer klubu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu