SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

13 proc. udziału pasma „Puls Kids” w grupie 4-12. Puls 2 liderem rynku

Nadawane w Puls 2 nowe pasmo „Puls Kids” po dwóch miesiącach ogląda średnio 158 tys. widzów, o 34,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej pasmo „Junior TV”. Jeszcze wyższy wzrost - o 53,3 proc. - nastąpił wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

„Puls Kids” jest nowym wielogodzinnym pasmem dla dzieci i ich rodziców, którego ofertę programową tworzą animacje. Pasmo wystartowało - zastępując „Junior TV”- w poniedziałek, 9 marca.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Puls 2 pasmo „Puls Kids” emituje od poniedziałku do piątku od godz. 06.45 do 20.00, w soboty od 07.30 do 12.00 i w niedziele od 7.30 do 9.00. Jego średnia widownia w okresie od 9 marca do 11 maja br. wyniosła 158 tys. osób, co przełożyło się na 2,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stacja w tym paśmie - emitując wówczas „Junior TV” - zyskała 41 tys. widzów (34,50 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pasmo „Puls Kids” ogląda 56 tys. widzów (2,09 proc. udziału). W tym ujęciu wzrost AMR wyniósł 24,66 proc.

Duży wzrost oglądalności - wynoszący 53,28 proc. - pasmo odnotowało wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat, czyli grupie docelowej „Puls Kids”. W tym ujęciu stacja miała 70 tys. widzów, co dało jej 12,70 proc. udziału.

Puls 2 w paśmie nadawania „Puls Kids” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP ABC (7,90 proc.), trzecie - Nick Jr (5,89 proc.), czwarte - Polsat (5,09 proc.), a piąte - Cartoon Network (5,01 proc.).

- Bardzo cieszymy się, że zaledwie po dwóch miesiącach od premiery rodzinnego pasma „Puls Kids” notuje ono znakomite wyniki oglądalności. Nasz zespół cały czas pracuje nad tym, aby oferta programowa „Puls Kids” była  zróżnicowana, wartościowa i jakościowa - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. - Stworzony przez nas Jeżyk, który jest przewodnikiem po świecie „Puls Kids”, z miejsca zyskał sympatię dzieci, o czym świadczą nie tylko spływające do nas pozytywne komentarze, ale również cieszące się popularnością autopromocyjne identy z Jeżykiem w roli głównej. Na drugie półrocze  szykujemy kolejne niespodzianki dla naszych widzów, o czym będziemy komunikować - dodaje.

Widzowie w ramach „Puls Kids” oglądać mogą dwie nowości „Pidżamersi” oraz „Smerfy”, a takie produkcje, jak m.in. „Psi Patrol”, „Strażak Sam”, „Bing”, „Marta mówi”, „Blaze i megamaszyny”, „Miraculous: Biedronka i Czarny kot”, „Mustang: Duch wolności” i „Jeźdźcy smoków”.

Na potrzeby nowego pasma Telewizja Puls stworzyła brand hero - animowanego jeżyka, którego można spotkać na antenie w serii zabawnych scenek.

Uzupełnieniem pasma „Puls Kids” jest obecność on-line: nowa strona pulskids.pl oraz profil na Facebooku.

Udział Puls 2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 1,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 13 proc. udziału pasma „Puls Kids” w grupie 4-12. Puls 2 liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Śliczny jeżyk:)
odpowiedź
User
Robert
Byłyby większe wyniki gdyby był dostępny w Cyfrowym Polsacie.
odpowiedź
User
opinia
do szkoły a nie tv oglądać!
odpowiedź