Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa napoju Pysio, która informujeo braku dodatkowego cukru w tym produkcie. W akcji wykorzystywanyjest animowany spot utrzymany w konwencji bajki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona w internecie kampania reklamowa napoju Pysio obrazowopokazuje, że nie zawiera on dodatku cukru. Akcja jest skierowana dodzieci i ich matek, dlatego wykorzystywany w niej spot nawiązuje dokonwencji bajki. W animowanym filmiku smok symbolizujący markęPysio razem z dziećmi w walce na owoce pokonuje cukrową armię.

Akcja pod hasłem "Każdy Pysio bez wyjątku bez dodatku cukru" od 4marca prowadzona jest w internecie, obejmując serwisy skierowane dokobiet (m.in. kobieta.gazeta.pl, obcasy.pl) i dzieci (m.in.dzieci.wp.pl), komunikatory (m.in. Gadu-Gadu), wyszukiwarki (m.in.Google) oraz mailing.

Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 i Venti, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]