SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVP Article

We wrześniu 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 373 tys. osób przy 8,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. We wrześniu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.30, a do końca lutego br. - o 7.55.

Magazyn TVP miał o 67 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich magazynów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 333 tys. osób, co przełożyło się na 7,25 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 347 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,27 proc.), co oznacza spadek o 15 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu 2021 roku jego widownia wyniosła 274 tys. osób, a jego udział - 10,35 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 28 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” we wrześniu br. miał 158 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 7 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 39 tys. do 108 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 30 tys. do 90 tys. widzów).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaaa
Każdy jest liderem w swojej grupie, więc to najbardziej sprawiedliwy wynik.
16 7
odpowiedź
User
Iryk
Pusty program TVP bo Kurski płacze oglądalność
11 11
odpowiedź
User
Franiak
Brawo Dzień Dobry TVN lepszy wynik od TVP
12 19
odpowiedź