PZPN na TikToku

Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił oficjalne konto na platformie społecznościowej TikTok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PZPN na TikToku

Kanał PZPN „Łączy nas piłka" będzie pokazywać zmagania zawodników z seniorskiej reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet, zespołów młodzieżowych oraz piłkarzy-amatorów z niższych lig. Głównym założeniem tego profilu będzie popularyzacja piłki nożnej w Polsce oraz zachęcenie do prowadzenia zdrowego trybu życia.

Na oficjalnym profilu „Łączy nas piłka" użytkownicy będą mogli zobaczyć ekskluzywne treści niedostępne w innych platformach oraz nieemitowane do tej pory materiały z archiwum Polskiego Związku Piłki Nożnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-zostal-pobrany-juz-ponad-2-mld-razy-w-indiach-bije-rekordy-popularnosci ##

– Cały czas staramy się docierać do nowych osób, aby pokazać im piękno piłki i zainteresować ich naszymi projektami. Śledzimy trendy w komunikacji i wychodzimy im naprzeciw. Nowa platforma komunikacyjna, jaką jest TikTok, jest do tego dobrym narzędziem – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Konto „Łączy nas piłka" na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze łącznie śledzi 2 mln osób. Na YouTube ma ponad 670 tys. subskrypcji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-sponsor-pilkarska-reprezentacji-polski-jaka-wartosc-umowy ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day