SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radar.pl pomógł ponad milionowi klientów e-sklepów

Przez niespełna pół roku działalności Radar.pl, porównywarka cenowaportalu o2.pl, pomógł zdobyć sklepom internetowym ponad 1,1 mlnpotencjalnych klientów. Właśnie tyle osób zdecydowało się sprawdzićofertę danego sprzedawcy po wizycie w serwisie.

Radar.pl pomógł ponad milionowi klientów e-sklepów

Aktualnie w portalu Radar.pl można znaleźć ponad milionróżnorodnych produktów z ponad 950 sklepów. Warto zaznaczyć, że wmomencie debiutu na stronach porównywarki było tylko 220 tys.produktów ze 104 sklepów, co pokazuje, jak szybko rozwija sięserwis.

Tak duży wzrost był możliwy dlatego, że Radar.pl nie pobiera odsieciowych sprzedawców żadnych opłat za promowanie ich oferty. -Zamierzamy pozostać darmowi przez długie lata - mówi MichałBrański, członek zarządu o2.pl - Przyjęta na początku strategiaprzynosi efekty. W ostatnim półroczu chwilami zagrażaliśmy nawetpozycji Skąpca - dodaje. W lutym Radar.pl odwiedziło ponad 580 tys.unikatowych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 3,6 mln odsłon(wg danych gemiusTraffic). Daje to temu serwisowi czwartą pozycjęna rynku porównywarek (wyżej są jeszcze: Skąpiec, Nokaut iCeneo).

Przy okazji podsumowania półrocznej działalności Radar.pl,Michał Brański zapowiedział również uruchomienie kolejnyche-commerce'owych projektów spółki o2.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radar.pl pomógł ponad milionowi klientów e-sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl