SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Gdańsk - kampania na antenie oraz w internecie

Radio Gdańsk jako jedyna rozgłośnia w Trójmieście i na Pomorzu oferuje promocję na własnej antenie i jednocześnie na stronie internetowej.

- Kampania emitowana symultanicznie w eterze oraz w sieci zwiększy szanse na powodzenie. Połączenie reklamy w wymiarze fonii i wizji spowoduje dotarcie do szerokiego grona odbiorców, tych, którzy potrafią słuchać i tych, do których trafia obraz – mówi nam Ewa Jaszczurowska, Biuro Marketingu i Reklamy Radio Gdańsk SA.

Udział w rynku trójmiejskim stacji wynosi ponad 7 proc. (SMG/KRC), a stronę internetową odwiedza dziennie około 7000 osób.

Pakiet S - 25 emisji spotu na antenie plus tydzień emisji reklamy internetowej gratis wynosi: spot 15 sek. - 1250 zł, spot 20 sek. - 1825 zł, spot 25 sek. - 2420 zł, spot 30 sek. - 3000 zł.

Pakiet M - 50 emisji spotu plus 2 tygodnie emisji reklamy internetowej gratis: spot 15 sek. - 2500 zł, spot 20 sek. - 3650 zł, spot 25 sek. - 4840 zł, spot 30 sek. - 6000 zł.

Pakiet L - 100 emisji plus miesiąc emisji reklamy internetowej gratis: spot 15 sek. - 5000 zł, spot 20 sek. - 7300 zł, spot 25 sek. - 9680 zł, spot 30 sek. - 12 000 zł.

Pakiet XL - 200 emisji plus 2 miesiące emisji reklamy internetowej gratis: spot 15 sek. - 10000 zł, spot 20 sek. - 14600 zł, spot 25 sek. - 19360 zł, spot 30 sek. - 24 000 zł.

Ogłoszenia do 20 słów, czytane przez lektora, emitowane codziennie w godzinach 10.57, 12.57, 16.57, przy zamówieniu emisji na jeden tydzień (21 emisji) - koszt 900 zł, przy zamówieniu emisji na dwa tygodnie (42 emisje) - koszt 1200 zł, a przy zamówieniu emisji na miesiąc (84 emisje) - koszt 1900 zł.

Wszystkie podane ceny są netto.

Dołącz do dyskusji: Radio Gdańsk - kampania na antenie oraz w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl