Radio Katowice uruchomiło specjalne podcasty na kwarantannę

Radio Katowice uruchomiło specjalny serwis z podcastami. Znalazły się w nim zarówno autorskie programy stacji, jak i specjalne audycje wyprodukowane z powodu epidemii koronawirusa.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W serwisie znalazły się m.in. takie tytuły, jak: „O czym milczy historia?”, „Ścieżki miłości”, „Sposoby na nudę”, „Siła spokoju”, „Czy wiesz, że...?”, „Wspomnienia z przyszłości”, „Boskie równanie. W poszukiwaniu teorii wszystkiego”, „Przeboje literatury polskiej” i „Poczet pisarzy polskich”.

- Wykorzystujemy ten kanał dotarcia do słuchacza, by dać mu, niejako w pigułce, możliwość wysłuchania ciekawych audycji radiowych o szczególnych wartościach merytorycznych, warsztatowych, realizatorskich - komentuje Piotr Ornowski, prezes Zarządu Radia Katowice. - Pragniemy uzmysłowić odbiorcom podcastów, w jak kreatywny sposób można traktować misję publicznego radia, m.in. jego rolę edukacyjną. Mamy wiele sygnałów świadczących o dużym zainteresowaniu tą właśnie formą odbioru radia, a dzięki temu poszerzania jego audytorium - dodaje.

Podcasty są dostępne pod adresem podcasty.radio.katowice.pl oraz we wszystkich serwisach streamingowych z Spotify, Apple Podcast i Google Podcast.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]