SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Maryja traci

Nowa strategia Radia Plus przynosi wzrost słuchalności

We wtorek przedstawiliśmy najnowsze dane słuchalności na podstawie badania Radio Track SMG/KRC. Wynika z nich liderem pozostaje RMF FM, choć zmniejsza się przewaga krakowskiej stacji nad drugim Radiem Zet. Dzisiaj dzięki TSMH, przedstawiamy szczegółowe informacje.

Z pełnych danych wynika, że kampania Radia Plus "Łagodne przeboje" przynosi pozytywne efekty. Słuchalność stacji w porównaniu z ostatnim okresem wzrosła o ponad 10%. Kolejny miesiąc z rzędu traci Radio Maryja.

 

Udział w rynku

marzec - maj 2003

Luty - kwiecień 2003

RMF FM

23,79%

24,34%

Radio ZET

18,88%

18,16%

PR 1

15,77%

16,06%

PR 3

5,75%

5,62%

ZPR

4,74%

4,71%

AGORA

4,64%

4,61%

Radio Maryja

2,92%

3,06%

Plus

1,52%

1,38%

Ad Point

1,50%

1,43%

Radio WAWA

1,39%

1,38%

PR 2

0,82%

0,87%

Multimedia

0,53%

0,56%

Radiostacja

0,45%

0,41%

PR Bis

0,20%

0,17%

Zasięg dzienny

marzec - maj 2003

RMF FM

28,59%

Radio ZET

24,44%

PR 1

17,91%

PR 3

7,03%

AGORA

6,40%

ZPR

6,35%

Radio Maryja

4,22%

Plus

2,44%

Ad Point

2,00%

 

 

 

 

 

UDZIAŁ W RYNKU – 15-39

III-V'03

Radio RMF FM

30,21%

Radio ZET

23,77%

ZPR [23]

6,86%

AGORA   [26]

5,23%

Polskie Radio Program 3

5,17%

Polskie Radio Program 1

4,60%

ad point [9]

2,08%

Plus [26]

1,79%

Dołącz do dyskusji: Radio Maryja traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl