Radio Wnet dostało od KRRiT częstotliwość we Wrocławiu

KRRiT podjęła wczoraj uchwałę o rozszerzeniu spółce Radio WNET koncesji o stację nadawczą we Wrocławiu - 96,8 MHz. Wygrało ją z Eurozetem, które chciało uruchomić Otoradio.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Program Radia Wnet ma charakter uniwersalny, zawierający audycje informacyjne, publicystyczne o tematyce społeczno-politycznej oraz wspólnototwórcze uwzględniające polską tradycję, historię i kulturę.

W swoim wniosku koncesyjnym spółka Radio WNET zadeklarowała rozpowszechnianie audycji wspólnototwórczych, tj. integrujących Polaków żyjących na całym świecie (m.in. w Wilnie, na Ukrainie, Austrii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii).

KRRiT podała, że spółka Eurozet Radio "przedstawiła ofertę programu miejskiego również z dużą ilością słowa, jednak uboższą pod względem różnorodności audycji oraz tematyki wskazanej w ogłoszeniu.

Rozgłośnia Radio Wnet działa od 10 lat w internecie, jej założycielem i szefem jest Krzysztof Skowroński. W połowie listopada ub.r. Radio Wnet zaczęło też nadawać analogowo w Krakowie i Warszawie na przyznanych przez KRRiT częstotliwościach, za które przez 10 lat zapłaci 490,6 tys. zł. Firma bierze udział w konkursie na częstotliwości w Białymstoku i Szczecinie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]