Radio ZET z nowym brand managerem

Izabela Niewiarowska-Bryl awansowała na stanowisko brand managera Radia ZET. Stanowisko to nie było obsadzone od maja tego roku, gdy ze stacją rozstała się Anita Tomasik.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Radio ZET z nowym brand managerem

Niewiarowska-Bryl będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie kampanii reklamowych dla stacji, nadzór nad realizacją projektów marketingowych, a także współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

Izabela Niewiarowska-Bryl jest związana z Radiem ZET od początku swojej pracy zawodowej. Była m.in. szefową sekretariatu programowego Radia ZET. Do zespołu zajmującego się marketingiem i promocją stacji dołączyła w 2020 roku. W dziale marketingu Radia ZET kierowanego przez Katarzynę Piecuch była dotychczas kierowniczką produkcji wydarzeń pozaantenowych.

W ramach działu marketingu Radia ZET awansowała również Katarzyna Wziątek, która objęła stanowisko starszej specjalistki ds. marketingu Radia ZET.

Poprzednio stanowisko brand managera Radia ZET piastowała Anita Tomasik, która została zastępcą dyrektora biura reklamy TVP ds. marketingu.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały