SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio ZET, Tok FM i Eska Rock po 40 proc. więcej z reklam, tylko Trójka w dół (TOP10)

W listopadzie br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 40 proc. osiągnęły Radio ZET, Tok FM, Eska Rock i Złote Przeboje Pogoda Warszawa, za to spadek zanotowała Trójka.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w listopadzie Radio ZET (Eurozet) cennikowo zarobiło z reklam 38,5 proc. więcej niż rok wcześniej, a RMF FM (Grupa RMF) - 23,9 proc. więcej. Jeszcze większe wzrosty wpływów reklamowych zanotowały Tok FM (Agora), Eska Rock (Grupa Radiowa Time) oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa (Agora) - odpowiednio 37,8, 44,4 i 46,9 proc. Natomiast RMF Classic (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż o 130 proc. więcej niż przed rokiem.

>>> Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

Z kolei przychody reklamowe Jedynki (Polskie Radio) zwiększyły się w skali roku o 20,1 proc. Natomiast w przypadku Eski Wrocław wzrosły o 9,2 proc., a w przypadku Eski Poznań (obie stacje należą do Grupy Radiowej Time) - o 31,2 proc.

>>> Rekordowy wynik Radia Złote Przeboje i RMF Maxxx

Jedyną rozgłośnią z czołówki, która zanotowała spadek cennikowych przychodów reklamowych, jest Trójka (Polskie Radio). Stacja zarobiła z reklam 3,1 proc. mniej niż przed rokiem.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 XI.2012XI.2011
RMF FM101 169 420 zł81 663 620 zł
Radio ZET72 044 355 zł52 023 350 zł
Program III Polskiego Radia13 211 940 zł13 751 280 zł
Program I Polskiego Radia7 797 020 zł6 492 180 zł
Tok FM6 162 900 zł4 470 660 zł
Eska Rock5 777 300 zł4 001 150 zł
Eska Wrocław4 974 674 zł4 555 248 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa4 974 471 zł3 385 232 zł
Eska Poznań4 583 764 zł3 494 190 zł
RMF Classic4 459 662 zł1 946 383 zł
monitorowane stacje razem350 126 786 zł266 569 192 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio ZET, Tok FM i Eska Rock po 40 proc. więcej z reklam, tylko Trójka w dół (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewww
No tak ale Tadziu z kopca cały czas będzie buczał że jest kryzys i strasznie ciężkie czasy
odpowiedź