SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz

W poniedziałek wystartowała nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji - "Więcej muzyki, którą kochasz".

Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz

Nadawany od 4 kwietnia spot telewizyjny utrzymany jest w pogodnym, wiosennym tonie. Pokazuje ludzi, którzy słuchają muzyki w Radiu Złote Przeboje - odpoczywają i zyskują dzięki niej dobry nastrój. Podkład muzyczny reklamy stanowi przebój Katie Melua "Nine Million Bicycles".

Kampania prowadzona w internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr z reklamy telewizyjnej, uzupełniony o hasło pozycjonujące "Więcej muzyki, którą kochasz" oraz logo stacji.

Reklamy Radia Złote Przeboje ukażą się w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne, grupa kanałów AT Media, grupa kanałów Discovery), w internecie (Wirtualna Polska, Tuba FM) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (backlighty, cityscrolle, nośniki niestandardowe jak np. siatki wielkoformatowe). W kampanii promocyjnej wykorzystano kreację Blue Angels, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl