Radio Złote Przeboje zachęca do słuchania radia w pracy

Ruszyła kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, która ma podkreślać, że stacji dobrze słucha się w pracy. Rozgłośnia przygotowała również konkurs dla słuchaczy, a akcja potrwa do października.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Radio Złote Przeboje zachęca do słuchania radia w pracy

1 września br. rozpocznie się konkurs dla słuchaczy. Mają oni przysyłać zdjęcia i filmy, na których pokazują, jak słuchają Radia Złote Przeboje w pracy. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone zestawem nagród. Wybrane biura będą odwiedzane przez prezenterów stacji, którzy stamtąd poprowadzą program na żywo.

Zwycięzcy konkursu mają być wyłaniani na fanpage’u Radia Złote Przeboje na Facebooku oraz na antenie stacji od poniedziałku do piątku o 12.15. Zabawa potrwa do początku października br.

W ramach kampanii wyprodukowano dziesięciosekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, Stopklatka i TV Puls) oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Akcja obejmuje również prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), internet (strony z grupy Gazeta.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS.

Za produkcję spotów odpowiadało studio SVG, a koncepcję i plan działań przygotowała Grupa Radiowa Agory.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Złote przeboje w rynku w I półroczu br. wyniósł 3,9 proc. (zobacz dane wszystkich stacji ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]