RadioZET.pl przed RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę ChilliZET.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują RadioZET.pl, RMF24.pl i Eska.pl, a w czołówce internautów na najdłużej przyciąga RMFon.pl. Relatywnie największy wzrost odwiedzalności osiągnęło ChilliZET.pl, natomiast zmalał zasięg portalu Polskiego Radia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kwietniu br. RadioZET.pl (należące do Eurozetu) odwiedziło 6,51 mln realnych użytkowników (to 23,06 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali tam 39 mln odsłon, a każdy spędził średnio 22 minuty i 51 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

RMF24.pl (Grupa RMF) przy 5,35 mln użytkowników miał 24,83 mln odsłon oraz 5 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - 4,71 mln użytkowników, 20,27 mln odsłon oraz 4 minuty i 32 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-najpopularniejsze-stacje-luty-kwiecien-2019-rmf-fm,7171074398279809a ##

W czołowej dziesiątce są jeszcze trzy witryny Grupy RMF: RMF.FM (2,77 mln użytkowników i 8,91 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,22 mln użytkowników i 3,42 mln odsłon) oraz RMFon.pl (920,3 tys. użytkowników i 7,42 mln odsłon). W przypadku tej ostatniej witryny, funkcjonującej jako player z wieloma muzycznymi stacjami tematycznymi, średni czas korzystania wyniósł aż 23,5 godziny.

Do Eurozetu należą też ChilliZET.pl (2,13 mln użytkowników i 5,74 mln odsłon) i Antyradio.pl (2,02 mln użytkowników i 7,43 mln odsłon).

Zestawienie uzupełniają TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) z 1,46 mln użytkowników i 4,05 mln odsłon oraz PolskieRadio.pl (1,31 mln użytkowników i 11,43 mln odsłon). Ta ostatnia witryna jako jedyna w rankingu nie jest audytowana w badania Gemius/PBI, dlatego nie ma statystyk czasu korzystania z niej.

grafika

W skali roku zdecydowana większość stron zanotowała duże wzrosty zasięgu i liczby odsłon. RadioZET.pl zyskało 9,82 pkt proc. zasięgu i 16,56 mln odsłon (to odpowiednio 74,2 i 73,8 proc.), RMF24.pl - 8,19 pkt proc. zasięgu i 9,54 mln odsłon (76 i 62,4 proc.), a Eska.pl - 2,37 pkt proc. zasięgu i 5,98 mln odsłon (16,5 i 41,8 proc.). Przy czym we wszystkim tych serwisach zmalał średni czas korzystania przez internautów, najbardziej na Eska.pl - o 14 minut i 52 sekundy (czyli 76,6 proc.).

Jeszcze większe wzrosty procentowe osiągnęło ChilliZET.pl - o 5,77 pkt proc. i 4,39 mln odsłon (czyli 327,8 i 326,7 proc.), przy skróceniu się przeciętnego czasu korzystania o 36 minut i 5 sekund (74,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-top20-kwiecien-2019-facebook-przed-wirtualna-polska-gemius-pbi,7171076326025345a ##

Antyradio.pl zyskało 2,71 pkt proc. zasięgu i 2,39 mln odsłon (to 60,6 i 47,4 proc. w górę), a TOKFM.pl - 1,78 pkt proc. zasięgu i 761,8 tys. odsłon (52,5 i 23,2 proc.). W pierwszym serwisie średni czas spędzany przez użytkownika zmalał o 13 minut i 10 sekund (24,6 proc.), a w drugim o 50 sekund (30,9 proc.).

Natomiast PolskieRadio.pl zanotowało spadek zasięgu o 0,81 pkt proc. (a więc 14,8 proc.), a RMFon.pl - o 0,32 pkt proc. (8,9 proc.). Przy czym liczba odsłon pierwszej witryny wzrosła o 4,32 mln (czyli 60,7 proc.), a drugiego - o 302,9 tys. (4,2 proc.). Średni czas korzystania z RMFon.pl wydłużył się o 3 godziny i 23 minuty (to 16,9 proc. w górę).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem