Radosław Dobrołęcki chief commercial officerem PayEye

Radosław Dobrołęcki dołączył do zespołu PayEye. Objął stanowisko chief commercial officer i będzie odpowiedzialny za rozwój ekspresowych płatności e-payeye w e-commerce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Radosław Dobrołęcki chief commercial officerem PayEye

Radosław Dobrołęcki specjalizuje się w obszarach reklamy internetowej, e-commerce oraz serwisów online typu marketplace. Ma szerokie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynek, zarządzaniu sprzedażą B2B i budowaniu efektywnych zespołów. Wcześniej kierował działaniami na rzecz rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych. Był odpowiedzialny za wejście polskiej spółki RTB House na rynek Stanów Zjednoczonych.

Dobrołęcki był też częścią zespołu wprowadzającego na polski rynek Shopee.com, jeden z największych na świecie serwisów typu marketplace. Odpowiadał tam za budowanie kanałów pozyskiwania sprzedawców i powiększył bazę lokalnych sprzedawców do kilkudziesięciu tysięcy w pierwszym roku jako head of seller acquisition.

- W PayEye będę odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania umożliwiającego szybkie i bezpieczne płatności w e-commerce. Wraz z oferowanymi już terminalami płatniczymi umożliwiającymi płatności oparte o biometrię pozwoli nam to oferować kompleksowy produkt płatniczy do płatności offline i online oraz umożliwi sprzedawcom dotarcie z komunikacją bezpośrednio do konsumentów. W mojej roli skupię się na komercyjnym wprowadzeniu naszego rozwiązania na rynek polski oraz Stanów Zjednoczonych, wykorzystując zdobyte dotychczas doświadczenie w obszarach e-commerce, reklamy internetowej oraz skalowania biznesów, szczególnie na rynku amerykańskim. - komentuje Radosław Dobrołęcki, chief commercial officer.

PayEye to aplikacja pozwalająca na nowoczesne płatności biometryczne spojrzeniem oraz ekspresowe i bezpieczne płatności w internecie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"