Rafał Drzewiecki country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku

Rafał Drzewiecki objął stanowisko country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku. Zastąpił Sylwię Chadę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rafał Drzewiecki country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku
Rafał Drzewiecki

Drzwiecki w TikToku pracuje od sierpnia 2020 roku jako dyrektor marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za stworzenie i nadzorowanie zespołów marketingowych w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i w państwach bałtyckich.

W nowej roli będzie odpowiedzialny za nadzorowanie pełni działań TikToka na tych samych rynkach.

Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska (jako digital marketing director oraz head of social media w Onecie) oraz w firmie RedBull.

Odchodzi Sylwia Chada

Sylwia Chada do zespołu TikToka dołączyła w sierpniu 2020 roku. Objęła funkcję general manager of global solutions, odpowiadała za rynek Polski i krajów regionu Europy Środkowej i Wschodniej. 

Jak poinformowała managerka we wpisie na LinkedIn, „zdecydowała się wykorzystać inne możliwości” i „jest zachwycona kolejnym rozdziałem” jej kariery.

Przed dołączeniem do TikToka Chada pracowała ponad trzy lata w Httpool Polska jako chief executive officer. Przedtem przez dwa lata była video directorem w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

W latach 2011-2015 pracowała w brokerze reklamy tv Atmedia, gdzie była dyrektorką zarządzającą Atmedia Interactive.

Wcześniej, przez ponad 2 lata pracowała jako dyrektorka sprzedaży internetowej w wydawnictwie Polska Press. Była też group account directorem w MullenLowe Group, media managerką w Publicis Groupe oraz media plannerką-buyerką w OMD.

 

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu