Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Firma Mattel wystartowała z najnowszą kampanię reklamową gry UNO. Jest ona prowadzona w na Instagramie, YouTube i TikToku. Do akcji zaangażowano youtuberów, tiktokerów oraz influencerów, wśród nich są m.in. Rafał Masny, Czarek Jóźwik i Nadjowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Główny motyw kampanii stanowi karta „zmiana kierunku”, nazywana też „kartą odwrócenia” lub „reverse card”.  Jest to jedna z używanych w trakcie gry w UNO kart specjalnych, które zmieniają reguły rozgrywki oraz dodają jej emocji.

Materiały w żartobliwy sposób mają pokazywać jak „reverse card” może działać w codziennym życiu, wywracając je niekiedy do góry nogami pojawią się na instagramowych profilach Grupy Abstra, w tym: Abstrachuje.tv, a także Maksymalnie oraz Nieprzygotowani. Wystąpią w nich specjaliści w od odwracaniu rzeczywistości, czyli Rafał Masny i Czarek Jóźwik, ale też Nadjowa, czyli Natalia Długosz. Na YouTube moc „karty odwrócenia” zaprezentują m.in. Jaś Dąbrowski (występujący ostatnio w roli prezentera w programie The Voice Kids) oraz Abra, czyli Jasiek Zdunikowski. Zabawne filmiki jej poświęcone „zmontują” także popularni tiktokerzy, w tym między innymi: Filip Zabielski, Lena Kociszewska czy Karol Pieszko.

UNO to popularna na całym świecie gra, wymyślona na początku lat 70. w USA, zbliżona koncepcyjnie do makao. Jej nazwa pochodzi od słowa, jakie trzeba wypowiedzieć w momencie, kiedy w rękach zostaje nam jedna karta, czyli „uno”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana