Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Firma Mattel wystartowała z najnowszą kampanię reklamową gry UNO. Jest ona prowadzona w na Instagramie, YouTube i TikToku. Do akcji zaangażowano youtuberów, tiktokerów oraz influencerów, wśród nich są m.in. Rafał Masny, Czarek Jóźwik i Nadjowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Nadjowa i inni w kampanii gry UNO

Główny motyw kampanii stanowi karta „zmiana kierunku”, nazywana też „kartą odwrócenia” lub „reverse card”.  Jest to jedna z używanych w trakcie gry w UNO kart specjalnych, które zmieniają reguły rozgrywki oraz dodają jej emocji.

Materiały w żartobliwy sposób mają pokazywać jak „reverse card” może działać w codziennym życiu, wywracając je niekiedy do góry nogami pojawią się na instagramowych profilach Grupy Abstra, w tym: Abstrachuje.tv, a także Maksymalnie oraz Nieprzygotowani. Wystąpią w nich specjaliści w od odwracaniu rzeczywistości, czyli Rafał Masny i Czarek Jóźwik, ale też Nadjowa, czyli Natalia Długosz. Na YouTube moc „karty odwrócenia” zaprezentują m.in. Jaś Dąbrowski (występujący ostatnio w roli prezentera w programie The Voice Kids) oraz Abra, czyli Jasiek Zdunikowski. Zabawne filmiki jej poświęcone „zmontują” także popularni tiktokerzy, w tym między innymi: Filip Zabielski, Lena Kociszewska czy Karol Pieszko.

UNO to popularna na całym świecie gra, wymyślona na początku lat 70. w USA, zbliżona koncepcyjnie do makao. Jej nazwa pochodzi od słowa, jakie trzeba wypowiedzieć w momencie, kiedy w rękach zostaje nam jedna karta, czyli „uno”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej