Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll

„Nie ma miłości bez procentów" to tytuł nowego spotu fundacji Rak'n'Roll, przygotowanego w ramach kampanii zachęcającej do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku. Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Spot „Nie ma miłości bez procentów" opublikowano w walentynki. Przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Można go zobaczyć na kanałach społecznościowym fundacji Rak'n'Roll.

 

Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" przypominającej, że fundacja aby działać potrzebuje wsparcia finansowego. W ramach tej akcji stworzono już specjalne rzemieślnicze piwo bezalkoholowe  „KRS 0000 338 803”.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?