SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ramiro Lafarga Brollo: aplikacja Horizon sukcesem, czas na MyPrime i nowy dekoder

- Aplikacja Horizon okazała się strzałem w dziesiątkę, dotychczas klienci pobrali ją ponad 100 tys. razy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ramiro Lafarga Brollo, prezes UPC Polska. Opowiada on o usłudze MyPrime, nowym dekoderze Horizon oraz planach firmy.

Ramiro Lafarga Brollo Article

Wprowadzona w poniedziałek 1 grudnia br. oferta wideo na żądanie Myprime Filmy i Seriale pozwala klientom UPC Polska na dostęp do ponad 1000 pozycji (filmów i seriali amerykańskich) za 20 zł miesięcznie (w grudniu dostęp do niej jest bezpłatny). Wśród seriali oferowanych w ramach MyPrime są m.in. takie tytuły jak „House of Cards”, „Orange is the New Black”, „Hannibal”, „Gotowe na wszystko”, „Lost”, a wkrótce także „Breaking Bad” (dowiedz się więcej). Na razie jednak nie ma planów, by seriale w ramach MyPrime były dostępne tuż po premierze w USA, czego oczekują najbardziej internauci.

- Nie zamierzamy ścigać się z piratami. Żyjemy w czasach pewnego nadmiaru treści, więc coraz większą rolę odgrywać będzie sposób w jaki zaoferujemy go klientom, a więc: czy będą to treści łatwo dostępne, w dobrej jakości, ale także - legalne. Większość klientów oczekuje od nas właśnie tego, że w wygodny sposób będą mogli do woli oglądać ulubione treści - mówi Wirtualnemedia.pl Ramiro Lafarga Brollo, prezes UPC Polska.

Brollo nie chce ujawnić czy wprowadzenie MyPrime to ruch wyprzedzający wejście Netflixa do Polski. - Jesteśmy otwarci na współpracę z dostawcami i innymi podmiotami na rynku. Co więcej, w ofercie MyPrime Filmy i Seriale posiadamy ofertę seriali Netflixa, co jest przykładem takiej współpracy - mówi prezes UPC Polska.

Kolejnym elementem platformy Horizon ma być nowy dekoder, który został już przetestowany na grupie ponad tysiąca osób. - Już stopniowo zaczynamy zapraszać pierwszych klientów do skorzystania z oferty z dekoderem Horizon, a pełne jego komercyjne wdrożenie nastąpi w najbliższych tygodniach - mówi Brollo.

Ramiro Lafarga Brollo podkreśla, że dekoder Horizona będzie łączył telewizję z internetem.- Stąd choćby możliwość korzystania z YouTube czy Facebooka i funkcja dzielenia się wrażeniami na mediach społecznościowych, a także możliwość nagrywania czterech programów jednocześnie i system rekomendacji.- opowiada prezes UPC. Pilot dekodera Horizon wyposażony będzie w dwustronną klawiaturę QWERTY, ułatwiającą korzystanie z internetu na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie programów i aplikacji.

Sieć UPC Polska na koniec września br. obsługiwała 1 420 600 klientów, czyli o 13,9 tys. mniej niż 30 września ub.r. (więcej na ten temat). - Spadek liczby abonentów to głównie wynik wygaśnięcia umów dotyczących pakietów spółdzielczych. Proszę zauważyć, że liczba klientów wszystkich usług cyfrowych z kwartału na kwartał rośnie, dotyczy to nawet telefonii - podkreśla Brollo.
 
Szansą na zwiększenie bazy UPC może być konsolidacja rynku. Spółka wiosną tego roku przejęła sieć Telco Lublin i rozważa kolejne przejęcia. - Cały czas analizujemy pojawiające się na rynku oferty. Dziś mogę powiedzieć, że interesują nas podmioty, które przejęcie pozwoli na zwiększenie zasięgu naszej sieci, a wielkość podmiotu nie ma znaczenia - wyjaśnia Brollo.

Możliwe, że w przyszłości UPC Polska zaoferuje swoim klientom usługę telefonii komórkowej. - MVNO miałoby sens, jako uzupełnienie oferty, jako czwarta usługa. Projekt ten jest już rozwijany w ramach grupy Liberty Global - mówi enigmatycznie Ramiro Lafarga Brollo. Informuje on jednocześnie, że UPC Polska nie ma razie planów sprzedaży energii elektrycznej.

Z Ramiro Lafarga Brollo, prezesem UPC Polska, rozmawiamy o platformie Horizon, ofercie My Prime, nowym dekoderze, rozwoju nowych usług i konsolidacji rynku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ramiro Lafarga Brollo: aplikacja Horizon sukcesem, czas na MyPrime i nowy dekoder

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
"Aplikacja Horizon okazała się strzałem w dziesiątkę, dotychczas klienci pobrali ją ponad 100 tys. razy".

Serio? Ja pobrałem, a po kilku dniach usunąłem. Ale 5 zł mi naliczono. 5 x 100 tys. = ...
19 11
odpowiedź
User
Edek
Pilot do obsługi dekodera z klawiaturą qwerty? Który mamy rok? 1988?
Dlaczego nie obsługiwac go z appki na telefonie/tablecie?
12 12
odpowiedź
User
Tester
Testowałem nowy dekoder Horizon porażka jakaś , bardzo trudny w obsłudze
19 9
odpowiedź
User
bollo-rollo
Niepotrzebny telefon przewodowy wpychają klientom na wszelkie możliwe sposoby, mnie "konsultant" (=sprzedawca) powiedział wprost: mamy polecenie, żeby aktywować jak najwięcej linii.
17 8
odpowiedź
User
Dr.Radio
A ja z innej beczki, od kilku tygodni w UPC użytkownikom nie działa panel Bezpieczny Internet, bo ktoś coś namieszał w interfejsie ... niezłe kuriozum aby od tylu dni nie umieć naprawić usterki ...
12 8
odpowiedź