SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Raper Lil Wayne w reklamie Plusha

Wystartowała nowa kampania Plusha (Polkomtel), promująca 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal. W spocie pojawił się znany amerykański raper Lil Wayne. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.

Article

W 15-sekundowym spocie reklamowym Lil Wayne rozmawia z sympatycznym pluszakiem, brand hero Plusha.

Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego Tidal przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do Tidal wynosi 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.

Spot trafił do emisji w telewizji i internecie.

Plush zachęca #zostanwdomu

Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą Tidal w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.   

Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w Tidal to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie.

Za kreację kampanii odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak, wyprodukowało go studio TFP. Za zakup mediów odpowiada Vizeum. Za kontakt z artystą odpowiada Tidal Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Raper Lil Wayne w reklamie Plusha

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
no to bye plush. Nie doładuje konta.
0 1
odpowiedź
User
hmmm
dobrze że było 2 reżyserów do tego dzieła 30 sekundowego
6 0
odpowiedź
User
AW
Niech raperzy przestaną się "lil-ować". Lilów-raperów jest tak dużo że aż to jest wstyd.
2 0
odpowiedź
User
Bekanamaksa
O ja cie pier............... hihihi . Abstrahując od samego lIlWayna , które w Polsce zna jaieś 0,02 populacji ( brawo za wybór:) Czytajcie końcówkę : za kreację odpowiada Scholz&Friends , reżyseria to kolejnych 2 kolesi, produkcja jakieś TFP, dalej- zakup mediów odpowiada Vizeum a kontakt z artystą ,czyli wykonanie 2 telefonów z pytaniem " wchodzisz w to???" potrzebna była kolejna firma - Tidal Polska. A cały spot trwa trochu dłużej niż kichnięcie . I już macie odpowiedź dlaczego reklamy kosztują tyle a tyle. Firma ,która szanuje swój budżet odcina z tego łancuszka 85% pośredników, płaci swojemu zespołowi + premia motywacyjna za efekt i odpala taką reklamę , ze klękajcie narody. Ale któremu tam na górze chce się myśleć, w końcu to pieniądze firmowe .
5 0
odpowiedź
User
Luktom
Ciekawe ile wywalili kasy na te kilka lilo słów 🤔
2 0
odpowiedź