Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro

Raper i były poseł Piotr Liroy-Marzec będzie rozwijał markę konopną LiRoyal. W planach ma uruchomienie kampanii crowdfundingowej na platformie Beesfund, w ramach której chce pozyskać 1 mln euro na rozwój biznesu i wejście na nowe rynki.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro
fot. LiRoyal - materiały prasowe

„Konopie mają wiele zalet i zastosowań. Można z nich wytwarzać leki, suplementy diety, produkty spożywcze, kosmetyki. Można też na nich robić dobry biznes. Ocenia się, że globalnie ten rynek jest już wart ponad 360 miliardów dolarów. Już niebawem będziecie mogli zostać współwłaścicielami LiRoyal - konopnego imperium o zasięgu globalnym, firmowanego przez Piotra Liroya-Marca, znanego rapera, biznesmena i polityka. Jako parlamentarzysta i aktywista zrobił on wiele, aby walczyć o korzystne dla branży zmiany w prawie i zmienić jej społeczny odbiór. Teraz czas na kolejny krok” – czytamy na platformie Beesfund w zapowiedzi kampanii crowdfundingowej.

Współpraca z GoldGreen

Oferta firmy LiRoyal składa się obecnie z 26 produktów, to m.in. olejki, susze, suplementy. Piotr Liroy-Marzec współpracuje m.in. z Patrykiem Działkowskim z GoldGreen, który ma doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG. Firma ma odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów.

- Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości - komentuje Piotr Liroy-Marzec, prezes zarządu, współwłaściciel LiRoyal cytowany w komunikacie.

Cel kampanii: 1 mln euro

Na platformie Beesfund na razie można przeczytać jedynie zapowiedź kampanii crowdfundingowej. Jej celem ma być pozyskanie od inwestorów 1 mln euro. Emisja akcji ma sfinansować ekspansję firmy na rynki zagraniczne m.in. Niemcy, które są jednym z największych rynków konopnych w Europie.

Z analizy Prohibition Partners wynika, że rynek konopi już w 2028 roku będzie wart 300 mld euro. W Polsce w tym czasie ma osiągnąć wartość 4,2 mld euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski