„Razem smakuje lepiej” we wspólnej kampanii Coca-Coli i Prymatu (wideo)

Rusza wspólna kampania reklamowa marki napojów Coca-Cola i przypraw Prymat zaplanowana na letni okres grillowy. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Razem smakuje lepiej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Razem smakuje lepiej” we wspólnej kampanii Coca-Coli i Prymatu (wideo)

W ramach współpracy do sprzedaży trafiły litrowe i dwulitrowe butelki Coca-Coli z dołączonymi saszetkami z sześcioma różnymi grillowymi przyprawami marki Prymat.

Wspierająca to akcja reklamowa od 29 czerwca jest prowadzona w najważniejszych stacjach telewizyjnych, obejmie również portale społecznościowe. Ponadto w należącym do Prymatu serwisie Doradcasmaku.pl uruchomiono zakładkę z przepisami grillowymi, radami kulinarnymi i felietonami. Planowane jest także wspólne przygotowanie przez firmy e-magazynu „DoradcaSmaku.pl”, wakacyjny konkurs fotograficzny.

- W ramach kampanii „Razem smakuje lepiej” już od początku trwania sezonu podkreślaliśmy magię wspólnych posiłków przygotowanych na świeżym powietrzu. Wraz z marką Prymat połączyliśmy siły, by przypomnieć polskim rodzinom, jak niewiele trzeba, by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil - wystarczy pomysł na smaczny posiłek, grono najbliższych, a radości doda Coca-Cola - opisuje przesłanie akcji Małgorzata Drąg, marketing manager Coca-Coli.

 

Ze strony Coca-Coli reklamy ATL-owe przygotowała agencja McCann Warsaw, materiały BTL-owe - agencja Fortis, aktywności w internecie koordynuje agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Za działania pod stronie Prymatu odpowiedzialny jest dział marketingu firmy, a aktywności w internecie realizuje Gorilla Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu