SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ReachLocal w Polsce wspólnie z dyrektorem Ataxo i założycielami Allegro

Działalność w Polsce i czterech innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej zaczyna ReachLocal, agencja marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. W naszym regionie reprezentować ją będzie - na zasadzie franczyzy - firma OxataSMB.

ReachLocal w Polsce wspólnie z dyrektorem Ataxo i założycielami Allegro

OxataSMB będzie sprzedawać oraz wykonywać usługi pod marką ReachLocal w Polsce, Czechach, Rosji i na Węgrzech. Właścicielem OxataSMB jest dr Peter Wiedemann, dyrektor generalny agencji Ataxo, natomiast obie te firmy należą do Garvest, spółki venture capital utworzonej przez założycieli serwisu Allegro.

W ramach współpracy franczyzowej OxataSMB będzie funkcjonować jako przedstawicielstwo regionalne ReachLocal. Firma wdroży model sprzedaży bezpośredniej ReachLocal, oparty na sieci regionalnych konsultantów ds. marketingu internetowego, wykorzystujących platformę technologiczną tej agencji.

OxataSMB będzie oferować rozwiązania biznesowe i usługi ReachLocal dostosowane do potrzeb i budżetów małych i średnich przedsiębiorstw. Firma położy nacisk na optymalizację kosztów oraz rozbudowaną możliwość śledzenia zwrotu z inwestycji w każdą kampanię.

- Wkraczając wcześniej do Australii i Nowej Zelandii, rozpoczynaliśmy podobną współpracę z kluczowymi graczami na rynku marketingu internetowego w tych krajach. Umowa franczyzowa jest operacyjną i przemyślaną strategicznie decyzją, służącą nam teraz przy wejściu do Europy Środkowej i Wschodniej - mówi Michael Kline, prezes ReachLocal ds. strategii i dyrektor sprzedaży regionalnej. - ReachLocal jest dla nas idealnym partnerem biznesowym, bo proponuje odpowiedni zakres usług, jej sprawdzony model biznesowy i najlepszą w tej klasie platformę technologiczną - przekonuje dr Peter Wiedemann, dyrektor generalny OxataSMB.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ReachLocal w Polsce wspólnie z dyrektorem Ataxo i założycielami Allegro

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
franek
No ciekawy jestem co zwojują...Agora na swoich spotkaniach - przez wprowadzeniem LocalPower - podkreślała, że chce być krok do przodu na tym rynku nie dać się właśnie ReachLocal. Ale ze swoimi narzutami i marżami to Agora rynku nie zawojuje. Ciekaw jestem jak to będzuie wyglądało tutaj.
odpowiedź
User
Andrzej
Co z tego że marże mają małe, ale i jakość ich usług jest marna.
ReachLocal na ten moment to dla mnie pomyłka.
odpowiedź
User
Giaur
Andrzej, czy Agora płaci Ci ryczałtem za 10 znaków ze spacjami :lol:
odpowiedź
User
john
Podsumowanie. Agencja Marketingu, która nie ma marketingu. Wpisując reachlocal opinie, wyświetla się:
- żywa dyskusja na temat firmy raczej w negatywnym tonie
- przedmiotowy artykuł
- i to wszystko
- po peawie 2 latach zadbych rekomendacji od polskich klientów
odpowiedź
User
byly pracownik
"john" napisał(a): Podsumowanie. Agencja Marketingu, która nie ma marketingu. Wpisując reachlocal opinie, wyświetla się:
- żywa dyskusja na temat firmy raczej w negatywnym tonie
- przedmiotowy artykuł
- i to wszystko
- po peawie 2 latach zadbych rekomendacji od polskich klientów



Trzeba wziąć pod uwagę, że ReachLocal raczkuje na rynku polskim. Uważam, że potrzebuje jeszcze nawet 2 lat do pełnej stabilizacji. Jednak konkurencja musi mieć na uwadze, że jest to trudny rywal z ogromnym potencjałem. Żadna firma, która czerpie korzyści z działań marketingowych firmy zewnętrznej (patrz ReachLocal) nie będzie się tym chwalić. Po co strzelać sobie w kolano? A jest kilku klientów, którzy zostawiają miesięcznie po 20.000 - 30.000 zl i budżet systematycznie podnoszą.
odpowiedź