Real Madryt mógłby zarobić prawie 2 mln zł za sponsorowany post na Instagramie

Ponad 390 tys. euro mógłby dostać klub piłkarski Real Madryt za sponsorowany post na Instagramie – wynika z wyliczeń Livefootballtickets.com. Cena takiego wpisu jego rywala, FC Barcelony, szacowana jest na niemal 353 tys. euro, a francuskiego PSG – na 196 tys.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Wraz z zbliżającym się letnim oknem transferowym wiele drużyn rzuciło się na nowych graczy. Chociaż kluby wydają fortunę na nowych zawodników, potencjalnie mogą zarobić miliony na sponsorowanych postach na Instagramie.

Livefootballtickets.com przeanalizował dane z Influencer Marketing Hub, aby poznać potencjalne zarobki największych klubów piłkarskich w Europie dzięki sponsorowanym postom na Instagramie.

Kluby piłkarskie potencjalnie czerpiące najwięcej z Instagrama:

grafika

Według wyliczeń Livefootballtickets.com,14-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów Real Madryt ma największy potencjał zarobkowy na Instagramie. Hiszpańscy giganci, mający 121 mln obserwujących, mogą otrzymać aż 390 064 euro (1,88 mln zł) za sponsorowany post na Instagramie.

Na drugim miejscu znajduje się Barcelona, która potencjalnie może zarobić 352 923 euro (1,7 mln zł) za każdą możliwość umieszczenia sponsorowanej treści oferowanej przez marki.

Podium zamyka paryski PSG zarabiający potencjalnie 196 365 euro (946 tys. zł) za każdego sponsorowanego posta na Instagramie. Od czasu kupienia Leo Messiego w sierpniu ub.r. klub odnotował ogromny wzrost liczby obserwujących na Instagramie, obecnie ma ich 61,1 mln.

Na czwartym miejscu jest Manchester United z szacunkową kwotą 189 309 euro (912 tys. zł) za sponsorowany post na Instagramie – to drużyna Premier League, która najlepiej wykorzystuje Instagram. Manchester United potencjalnie zarobi 62 232 euro więcej niż Liverpool zajmujący szóste miejsce rankingu - 127 077 euro (612 tys. zł) za post.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/meta-facebook-kryzys-oszczednosci-zmniejsza-zatrudnienie-nowych-pracownikow,7169807836894849a ##

Szacunkowe dane dotyczące zarobków za sponsorowane posty na Instagramie dla każdego klubu piłkarskiego zostały obliczone  przy użyciu kombinacji zmiennych: liczba obserwujących, wskaźnik zaangażowania i stosunek liczby polubień do liczby komentarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały