SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze

Rebecca Massina została pierwszym w historii firmy Uber dyrektorem ds. globalnego marketingu. Ma m.in.odpowiadać za poprawę nadszarpniętego wizerunku marki.

Article

Jak podaje „Wall Street Journal” władze Ubera liczą, że Rebecca Messina pomoże firmie odbudować zaufanie klientów i poprawić nadszarpnięty skandalami wizerunek, m.in. po tym, jak autonomiczne auto firmy zabiło przechodnia w Arizonie. Firma planuje w drugiej połowie 2019 roku zadebiutować na giełdzie.

Uber rozpoczął też kampanię, która ma naprawić reputację marki po tym, jak okazało się m.in., że kierowcy pracujący w tej firmie są źle traktowani, pojawiła się też seria oskarżeń o molestowanie seksualne i dyskryminację. Te sytuacje spowodowały rezygnację współzałożyciela i dyrektora generalnego Ubera Travisa Kalanicka.

Rebecca Messina ostatnio pracowała jako globalny szef marketingu w firmie produkującej napoje alkoholowe Beam Suntory. Wcześniej związana była z Coca-Colą – przez 22 lata zajmowała tam kierownicze funkcje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl