Red Bull kampanią zachęca do tegorocznego Konkursu Lotów

Rozpoczęła się nowa kampania marki napojów energetycznych Red Bull (Red Bull Polska). Działania wspierają akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbędzie się w sierpniu się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Red Bull Konkurs Lotów to zawody dla konstruktorów oraz pilotów, których zadaniem jest wykonanie własnoręcznie maszyny latającej tak, aby poszybowała jak najdalej.Z początkiem kwietnia rozpoczął się pierwszy etap kampanii polegający na zgłoszeniu się zainteresowanych drużyn poprzez specjalny formularz umieszczony na stronie: redbullkonkurslotow.pl, który potrwa do 14 maja. Finał odbędzie się 4 sierpnia w Gdyni, gdzie uczestnicy zaprezentują swoje maszyny i wykonają lot z 6-metrowej rampy wprost nad/do wody. Oceniane będą długość lotu, kreatywność konstrukcji i wrażenie, jakie zrobią na widzach.

Akcja jest wspierana kampanią w telewizji oraz web TV, radiu oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii mediowej odpowiada Havas Media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Kastner.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"