SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Redakcja” porażką Fokus TV. 290 tys. zł z reklam

Paradokument „Redakcja” oglądało średnio 34 tys. widzów. Serial w swoim paśmie obniżył widownię Fokus TV o 39 tys. oglądających. Wpływy z reklam wyniosły 291 tys. zł.

Fabularno-dokumentalny serial „Redakcja” na antenie Fokus TV pokazywany był w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 17 marca do 5 maja br. Średnia widownia wszystkich ośmiu premierowych odcinków wyniosła 34 tys. osób, co przełożyło się na 0,22 proc. udziału Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął drugi odcinek, który śledziło średnio 44 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

24-03-2016

20:30:06

21:22:29

44 198

0,28%

07-04-2016

20:30:04

21:24:23

41 050

0,27%

28-04-2016

20:30:52

21:24:35

36 623

0,24%

Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r., Fokus TV w tym paśmie śledziło 73 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,47 proc. i 0,32 proc. udziału. Oznacza to, że paradokument obniżył widownię swojego pasma o 39 tys. osób.

Wpływy reklamowe Fokus TV wokół emisji ośmiu premierowych odcinków serialu wyniosły 291 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Głównymi bohaterami paradokumentalnej produkcji „Redakcja” było czterech dziennikarzy działu śledczego dziennika „Express Codzienny”. W każdym odcinku serialu prowadzili oni śledztwo dziennikarskie dotyczące innej sprawy, zakończone napisaniem artykułu na ten temat. Format oparty był na polskim pomyśle, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Endemol Shine Polska (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w kwietniu br. udział Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 0,84 proc.

Dołącz do dyskusji: „Redakcja” porażką Fokus TV. 290 tys. zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziut
Jak włączam Fokus to po to, żeby obejrzeć programy historyczne, przyrodnicze lub dokumentalne, a jak ktoś chce oglądać gówniane paradokumenty - jest ich do obrzydzenia na TVN-ie.
odpowiedź
User
poter
gdy startował FokusTV, było sporo programów dokumentalnych z różnych dziedzin. Sporo było związanych z techniką, inżynierią. Myślałem wtedy, że to będzie duża konkurencja dla discovery, natgeo itd. Niestety, ostatnio gdy chce coś zobaczyć na tym kanale, nie ma absolutnie nic ciekawego i to nie tyko z tych dziedzin czym się interesuję.
odpowiedź
User
Miś
Takich mają speców. Nikt nie zrobił rzetelnych badań przed wyprodukowaniem tego czegoś? Chcieli zrobić nudne sprawy dla inteligentnych? Swoją drogą trafić na ciekawy dokument w telewizji naziemnej, to niemal cud.
odpowiedź