SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reebok z kampanią "Sport The Unexpected"

Rusza globalna kampania Reeboka “Sport The Unexpected”, w której marka zwraca uwagę na osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.

Article

Globalną kampanię inauguruje spot „Storm the Court”, w którym pokazano nową odsłonę modelu z 1993 roku - Reebok Aztrek Court.

Film pokazuje niespodziewanego, najwyraźniej nieproszonego gościa, który przerywa osiedlowy mecz koszykówki. Młoda dziewczyna zaczyna siać zamieszanie swoim nietypowym zachowaniem.

- Nasza kampania łamie konwencje. Staramy się przełamać wszechogarniającą monotonię i proponujemy alternatywną wizję sportu i życia. Odsłaniamy inną twarz Reeboka. Niech konsumenci wiedzą, że mają jakiś wybór w tej branży. Chcemy, by byli dumni z faktu, że noszą się w sposób odważny i nieszablonowy - powiedziała Melanie Boulden, global head of marketing and brand management Reeboka.

Za przygotowanie kampanii odpowiada  agencja Venables Bell & Partners. Komunikacją akcji na rynku polskim zajmuje się Ogilvy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reebok z kampanią "Sport The Unexpected"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl