SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Reethym of Lite” - Swizz Beatz w kampanii Reebok Classics (wideo)

Rusza globalna kampania „Reethym of Lite” reklamująca nową kolekcję odzieży i butów Reebok Classic. Twarzą i współtwórcą akcji - w Polsce realizowanej we współpracy z ARBOvision Warszawa - jest producent muzyczny Swizz Beatz.

„Reethym of Lite” - Swizz Beatz w kampanii Reebok Classics (wideo)

Kampania nowej kolekcji Reebok Classic ma podkreślać miejski styl, lekkość i nowoczesność tych ubrań i butów poprzez motyw „Reethym of Lite”. Koncepcję kreatywną akcji przygotował producent muzyczny i projektant Swizz Beatz, wykorzystując do tego piosenkę „International Party” ze swojej nowej płyty. Do tego utworu przygotowano teledysk przedstawiający połączenie tańca, muzyki i sztuki z rytmem ludzkiego życia.


Klip wyreżyserował Chris Robinson, a choreografię przygotował do niego Hi-Hat. W filmiku występuje m.in. dziewięć wschodzących gwiazd światowego street dance’u oraz wykorzystywane są efekty świetlne uzyskane za pomocą laserów, dymu i akrylowego okna. W efekcie końcowym znak Classics „R” ukazuje się w wielowymiarowym zamkniętym pudełku.

Taka sama koncepcja kreatywna będzie wykorzystywana na całym świecie w reklamach telewizyjnych, drukowanych, internetowych i out-of-home. Dodatkowymi elementami są filmy z backstage’u oraz wywiady ze Swizzem, Chrisem, Hi-Hatem i tancerzami dostępne na stronie WeRClassic.com.

W Polsce kampania obejmie na razie aktywności PR, działania we współpracy z czasopismem „Streetmag”, sponsoring mistrzostwa świata DJ-ów IDA 2011 i eventów dla b-boyów oraz product seeding do znanych osób ze świata muzyki i tańca. W październiku i listopadzie ukażą się natomiast reklamy w 3-4 magazynach dla młodzieży. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań na polskim rynku odpowiada ARBOvision Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Reethym of Lite” - Swizz Beatz w kampanii Reebok Classics (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl