SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Netmanii na cenzurowanym

Ksiądz Wirtualnej Polski wyleciał z radia

Jeden ze spotów reklamujący Netmanię, sieciowy turniej Wirtualnej Polski (netmania.wp.pl), został wycofany z emisji. Rozgłośnie radiowe, do których trafiła kontrowersyjna reklama, nie zgodziły się na jej upublicznianie.

W swej decyzji przedstawiciele rozgłośni powołują się na art.18 ust.2 „Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji": Audycje lub inne przekazy powinny szanować przekonania religijne odbiorców, a zwłaszcza chrześcijański system wartości.

„Owszem, reklama może zyskać opinię nieco kontrowersyjnej, ale taką łatkę zwykle przykleja się większości reklam w rozrywce internetowej. Ponieważ uważamy, iż internet jest demokratycznym medium, chcielibyśmy aby Internauci sami ocenili, czy spot rzeczywiście godzi w ich przekonania i wartości..." – mówi Marcin Strzałkowski, szef Projektu Netmania.

Reklama radiowa p.t. „Ksiądz" został właśnie oddany pod ocenę internautom. Na specjalnej stronie mogą oni wyrażać opinię o jego treści oraz kształcie.

Dołącz do dyskusji: Reklama Netmanii na cenzurowanym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl