Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a

Spot reklamowy Play z udziałem Zbigniewa Bońka był najpopularniejszą na polskim YouTube reklamą we wrześniu tego roku - wynika z zestawiania YouTube Ads Leaderboard. Podium uzupełniają spoty Lidla i Vasco Mini.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a

W nowej odsłonie reklam sieci komórkowej Play pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festival i chwali swoje obecne miejsce pracy. Reklama Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii jest częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu.

Trzeci, we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, był spot reklamujący Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków.

Klip Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco.

Piąte miejsce należy zaś do Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD, czyli reklamy sieci sklepów z elektroniką RTV Euro AGD, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa